Spejderne

KFUM-Spejderne ved Højdevang Kirke

Her i kirken kan man gå til spejder. Spejder handler om fællesskab og gode oplevelser. Som spejder lærer man at begå sig praktisk og socialt, og man får personlige sejre og succeser med sig i rygsækken til resten af livet. Vi er altid ude og har kirken som base, hvor vi starter og slutter vores aktiviteter.
Du kan både som barn og som voksen blive en del af vores fællesskab. Har du spørgsmål og brug for en snak, så tøv ikke med at kontakte vores gruppeleder Andreas Cosmus på telefon 27 62 17 20

Aktiviteter og hold
Vi mødes altid ved Højdevang Kirkes Menighedshus. Herfra går vi et sted hen for at lave dagens aktivitet, og til slut er vi tilbage ved kirken.
Familiespejder – NYT!
Børn fra 3 år til og med 0. klasse går til spejder med deres forældre hver anden lørdag kl. 10.00-12.00 i lige uger.

Ulve
Børn fra 1. – 4. klasse mødes hver onsdag kl. 17.00-18.30.

Trop
Børn fra 5. klasse til og med 16 år mødes hver onsdag kl. 18.30-20.00

Familiespejdere, ulve og tropspejdere betaler 350 kr halvårligt.
Læs mere om bl.a. startdatoer på spejdergruppens hjemmeside: kfum-hoejdevang.dk eller Facebook: facebook.com/kfumspejder.hoejdevang