Kirkekontor

Kordegne: Kirsten Elvstrøm og Christine Nørgaard

Mail: kontor@hoejdevangskirken.dk 

Sikker mail: Sikker henvendelse

Adresse: Irlandsvej 45, 2300 København S

Telefon:  32 55 77 88 

Åbningstider: Mandag, onsdag, torsdag og fredag kl. 9-13, tirsdag kl 10-13 og 15-18.  

Kontoret er lukket på helligdage samt 24. og 31. december.                                                                                        

Kontoret er lukket mandag den 23. december 2019.   
Nye åbningstider pr 1. februar 2020: Mandag,tirsdag,torsdag og fredag kl 9-13, onsdag kl 11-17

Attester kan afhentes udenfor kontorets åbningstid efter aftale og mod forevist legitimation.                     

Grundejerforeninger, ejerforeninger og andelsforeninger kan leje salen i menighedshuset til generalforsamling på mandage.  Lørdag/Søndag kan salen i menighedshuset lejes til reception i forbindelse med dåb og vielse i Højdevangskirken. Kirkens egne aktiviteter beslaglægger salen de øvrige dage. Begravelseskaffe i salen skal altid aftales med den pågældende præst.                                                                            

   

                        

                                                                                                                       

Oplysninger vedrørende fødsel, dåb, navngivning mm. findes i menuen Hvad gør jeg ?