Kordegne: Kirsten Elvstrøm og Christine Nørgaard
Mail: kontor@hoejdevangskirken.dk
Sikker mail: Sikker henvendelse
Adresse: Irlandsvej 45, 2300 København S
Telefon: 32 55 77 88
Åbningstider: Mandag, onsdag, torsdag og fredag kl. 9-13, tirsdag kl 10-13 og 15-18.
Kontoret er lukket på helligdage samt 24. og 31. december.
Kontoret er lukket mandag den 23. december 2019.
Nye åbningstider pr 1. februar 2020: Mandag,tirsdag,torsdag og fredag kl 9-13, onsdag kl 11-17
Attester kan afhentes udenfor kontorets åbningstid efter aftale og mod forevist legitimation.
Grundejerforeninger, ejerforeninger og andelsforeninger kan leje salen i menighedshuset til generalforsamling på mandage. Lørdag/Søndag kan salen i menighedshuset lejes til reception i forbindelse med dåb og vielse i Højdevangskirken. Kirkens egne aktiviteter beslaglægger salen de øvrige dage. Begravelseskaffe i salen skal altid aftales med den pågældende præst.
Oplysninger vedrørende fødsel, dåb, navngivning mm. findes i menuen Hvad gør jeg ?